مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-11بين الملل

هزینه های هنگفت کابینه نتانیاهو برای یک گروه افراطی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از عرب 48، روزنامه صهیونیستی «دی مارکر» روز پنجشنبه نوشت که یک سوم درآمد حریدی ها از کمک هزینه های کابینه رژیم صهیونیستی و حمایت های مالی چندین بخش از آن ها و از جمله دانش آموزان حریدی است که در موسسات آموزشی توراتی تحصیل می کنند.

- یک روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی از هزینه های هنگفت این رژیم برای جریان افراطی حریدی ها در سایه پنهان کاری سیستم مالی و کابینه متزلزل نتانیاهو در این زمینه نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از عرب 48، روزنامه صهیونیستی دی مارکر روز پنجشنبه نوشت که یک سوم درآمد حریدی ها از کمک هزینه های کابینه رژیم صهیونیستی و حمایت های مالی چندین بخش از آن ها و از جمله دانش آموزان حریدی است که در موسسات آموزشی توراتی تحصیل می کنند.

حریدی ها یک میلیون نفر از جمعیت نُه میلیونی رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهند و از همین رو طیف اقلیتی از جامعه این رژیم هستند که با اعتقاد به آیین های افراطی تلمود از نوع خاصی از زندگی هم برخوردارند و جمعیت آنها، اما به دلیل نرخ بالای فرزند آوری و سن پایین ازدواج در آن ها رو به افزایش است.

حریدی ها همچنین همواره از مخالفان صلح با فلسطینیان و طرح دو دولتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های هنگفت کابینه نتانیاهو برای یک گروه افراطی

هزینه های هنگفت کابینه نتانیاهو برای یک گروه افراطی