مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-22اقتصادي

خشکسالی رودخانه های اروپا و آشفتگی در حمل و نقل کالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید از لندن گزارش داد، شبح خشکسالی رودخانه های اروپا را فراگرفته است و این قاره را نه تنها از نظر عرضه کالا های غذایی، - پایین آمدن شدید سطح آب در بسیاری از رودخانه های اروپا، جابه جایی کالا از طریق عبور کشتی ها از آنجا را بسیار کاهش داده یا متوقف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید از لندن گزارش داد، شبح خشکسالی رودخانه های اروپا را فراگرفته است و این قاره را نه تنها از نظر عرضه کالا های غذایی، بلکه حمل و نقل کالا، صنایع و مبارزه با تغییرات آب و هوایی در معرض خطرات اقتصادی قرار داده است.

در اوایل سال جاری، سطح پایین آب، حمل و نقل در امتداد رود راین، یکی از مهم ترین آبراه های اروپا را محدود کرد و باعث اختلالات بزرگی شد که اقتصاددانان هشدار دادند، این اتفاق، بهبود اقتصادی آلمان را کاهش می دهد.

این اولین بار نیست که بخش کشتیرانی اروپا به دلیل سطح پایین آب رودخانه ها شاهد مشکلاتی است، زیرا این بخش در سال 2018 و همچنین در سال گذشته 2022 از مشکلات مشابهی رنج می برد که افت شدید سطح آب، حمل و نقل کالا از طریق رودخانه ها را از لحاظ لجستیکی پیچیده و گران کرده و اقتصاد بسیاری از کشور های این قاره را تحت تاثیر قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی رودخانه های اروپا و آشفتگی در حمل و نقل کالا

خشکسالی رودخانه های اروپا و آشفتگی در حمل و نقل کالا