مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-17ورزشي

حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می کند


استاندار گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دوباره دشمن را مأیوس تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز پنجشنبه در یادواره 360 شهید ورزشکار گیلان در گلزار شهدای رشت اطهار کرد: آزادگان و ایثارگران سند زنده ایثار و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در هشت سال دفاع مقدس کنار سایر اقشار جامعه اسلحه به دوش گرفتند، افزود: جامعه ورزشی هم دوش با اقشار مختلف جامعه در برابر دشمن ایستادند و دلیر مردانه به شهادت رسیدند.

استاندار گیلان با اشاره به افتخارآفرینی از سوی قهرمانان ورزشی در میادین مختلف اضافه کرد: امروز ورزشکاران اعم از زن و مرد پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میادین مختلف به اهتزاز در می آورند و خاری در چشم دشمنان می شوند.

عباسی با بیان اینکه جوانان کشور در دهه 60 به امام زمان خود لبیک گفتند، گفت: صف آرایی جوانان دهه 60 در برابر دشمنان نمونه بارز فداکاری ها و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه جبهه حق همیشه پایدار و پیروز است، افزود: بصیرت، ایستادگی و مقاومت رمز موفقیت در تمام جنگ ها بویژه جنگ نرم و ترکیبی امروز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ملت ایران بویژه ورزشکاران هیچ گاه فریب توطئه های دشمن را نمی خورند، گفت: به پشتوانه مقام معظم رهبری و همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می کند

حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می کند