مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-01بين الملل

تعیین فرمانده جدید نیروهای موشکی هسته ای چین


همزمان با اینکه رییس جمهور چین نخستین ترمیم نظامی بزرگ خود در سال های اخیر را انجام می دهد، فرمانده نیروهای موشکی هسته ای را که ماه هاست در انظار عمومی دیده نشده، - همزمان با اینکه رییس جمهور چین نخستین ترمیم نظامی بزرگ خود در سال های اخیر را انجام می دهد، فرمانده نیروهای موشکی هسته ای را که ماه هاست در انظار عمومی دیده نشده، جایگزین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف، رسانه های دولتی چین روز دوشنبه اعلام کردند، وانگ هوبین جایگزین ژنرال لی یوچائو به عنوان فرمانده نیروی موشکی ارتش آزادی بخش خلق چین شد؛ اقدامی که یک روز پیش از سالروز تاسیس ارتش آزادی بخش خلق چین صورت گرفت.

وانگ هوبین از سال 2020 میلادی به عنوان معاون فرمانده نیروی دریایی خدمت کرده و پیش از آن نیز به عنوان معاون رییس ستاد ارتش چین خدمت کرده بود.

در همین حال شو شیشنگ، یکی از افسران نیروی هوایی و یکی از اعضای کمیته مرکزی چین نیز به عنوان معاون فرمانده نیروی موشکی هسته ای ارتش معرفی و جایگزین ژنرال لیو گوآنگبین شد.

ژنرال یوچائو و ژنرال گوآنگبین ماه هاست که در بحبوحه آنچه که منابع اطلاعاتی آن را بخشی از تحقیقات درباره درز ادعاشده اسرار محرمانه نظامی می دانند، در انظار عمومی دیده نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین فرمانده جدید نیروهای موشکی هسته ای چین

تعیین فرمانده جدید نیروهای موشکی هسته ای چین