مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-25سياسي

اقدام فردی در حوزه اعتیاد تاثیرگذاری کمتری دارد


رییس هیئت مدیره مجمع خیرین یاری گران زندگی با بیان اینکه اقدام فردی در حوزه اعتیاد تاثیرگذاری کمتری دارد، گفت: خیرین در یک مجمع گرد هم می آیند تا نیازها را احصا کنند و کمک ها را به سمت آنها هدایت کنند.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت مدیره مجمع خیرین یاری گران زندگی با بیان اینکه اقدام فردی در حوزه اعتیاد تاثیرگذاری کمتری دارد، گفت: خیرین در یک مجمع گرد هم می آیند تا نیازها را احصا کنند و کمک ها را به سمت آنها هدایت کنند.

علیرضا نبی ظهر امروز (3 مردادماه) در حاشیه جلسه مجمع خیران یاریگران زندگی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مجمع در 18 استان فعالیت می کند و به طور میانگین 100 نفر از خیرین شاخص در هر استان با مجمع همکاری دارند، اظهار کرد: علت شکل گیری این مجمع، شناخت ظرفیت ها و به کارگیری آنها برای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه اعتیاد است.

وی با بیان اینکه این مجمع از سال گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: مشارکت مردم باید در حوزه های مختلف جدی گرفته شود؛ چرا که زمینه موفقیت در هر کاری را فراهم می کند.

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین یاری گران زندگی گفت: وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب در سطح جامعه اصلا مطلوب نیست و نشان از بحران اجتماعی دارد که در مرحله اول باید جامعه را از این خطر آگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام فردی در حوزه اعتیاد تاثیرگذاری کمتری دارد

اقدام فردی در حوزه اعتیاد تاثیرگذاری کمتری دارد