مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-15ورزشي

بیش از یک میلیون تکواندوکار در کشور وجود دارد


شهرکرد_ رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه رشته ورزشی تکواندو جزو رشته های ورزشی محبوب در کشور محسوب می شود، گفت: بالای یک میلیون تکواندو کار در کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ساعی عصر روز سه شنبه در دیدار با شهرام زارع، رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود پتانسیل های موجود در این استان، اظهار کرد: متأسفانه به علت ضعف زیرساخت های ورزشی در این استان نمی توان از این پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کرد.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه ورزشکاران بسیاری در رشته ورزشی تکواندو در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند، گفت: به علت کمبود زیرساخت های ورزشی در این حوزه، ورزشکاران با استعداد رشته تکواندو از امکانات ورزشی سایر استان ها استفاده می کنند و موفقیت این ورزشکاران به نام سایر استان ها تمام می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرکرد تنها مرکز استانی در کشور است که در آن خانه تکواندو وجود ندارد، خاطرنشان کرد: 9000 ورزشکار فعال در زمینه تکواندو در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، چند خانه تکواندو در چند شهرستان های استان وجود دارد، اما مرکز استان فاقد خانه تکواندو است.

ساعی با اشاره به اینکه رشته ورزشی تکواندو جزو رشته های ورزشی محبوب در کشور محسوب می شود، یادآور شد: بالای یک میلیون تکواندو کار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون تکواندوکار در کشور وجود دارد

بیش از یک میلیون تکواندوکار در کشور وجود دارد