مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-19سياسي

مدیریت پسماند در مازندران نیازمند نگاه ملی است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مازندران به دلیل ارائه خدمات گسترده به گردشگران در حوزه مدیریت پسماند نیازمند توجه و نگاه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی جمعه شب در حاشیه چهل و چهار مین جلسه کارگروه ملی پسماند اظهار کرد: مازندران به دلیل ارائه خدمات گسترده به گردشگران و مسافران، در بحث مدیریت پسماند باید با نگاه ویژه و ملی دیده شود.

وی با بیان اینکه در حالت عادی روزانه حدود 2 هزار و 500 تن زباله در مازندران تولید می شود و در پیک سفر تا شش هزار تن در روز نیز می رسد افزود: با توجه به حجم گسترده تولید زباله در پیک سفر به مازندران؛ مدیریت آن از توان استان خارج است.

سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری مازندران با اشاره به سفر بیش از 20 میلیونی گردشگران و مسافران در برخی از ایام سال به استان و بهره مندی از مواهب الهی و جاذبه های گردشگری یادآورشد: زیرساخت های مازندران حداقل در دو دهه اخیر متناسب با افزایش حجم سفر به استان نبوده و به موازات هم جلو نرفته است و کاستی های زیرساختی موجب شد تا در بسیاری از موارد ار جمله مدیریت پسماند، مازندران نتواند موفق باشد.

توکلی از بررسی برخی موضوعات پسماند مازندران و اتخاذ تصمیمات لازم با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند در مازندران نیازمند نگاه ملی است

مدیریت پسماند در مازندران نیازمند نگاه ملی است