مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-07اقتصادي

16 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری بوم گردی در شهرستان چناران صادر شد


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران از صدور 16 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری بوم گردی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران از صدور 16 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری بوم گردی در این شهرستان خبر داد.

محمد طاهریان مقدم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان چناران تعداد 16 موافقت اصولی ایجاد اقامتگاه بوم گردی در مناطق روستایی صادر شده است، افزود: کمبود واحدهای اقامتی در شهرستان و وجود روستاها و مناطق گردشگری در روستاهای چناران و همچنین افزایش چشمگیر گردشگران باعث شده که سرمایه گذاران زیادی در راستای احداث واحدهای اقامتی در شهرستان اقدام کنند.

وی ادامه داد: قرارگیری شهرستان چناران در بین دو رشته کوه بینالود و هزار مسجد، آب و هوای مطلوب و مجاورت با کلانشهر مشهد چناران به لحاظ ایجاد اقامتگاه بوم گردی ظرفیت ایجاد 60 اقامتگاه بوم گردی را دارد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران تصریح کرد: در حال حاضر 10 واحد بوم گردی در روستاهای گردشگری شهرستان شامل، اخلمد رادکان، آبگاهی، چناران و بقمچ با ظرفیت 350 نفر اقامت و با اشتغال مستقیم 40 نفر در حال فعالیت و آماده ارائه خدمات به گردشگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری بوم گردی در شهرستان چناران صادر شد

16 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری بوم گردی در شهرستان چناران صادر شد