مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-15سياسي

استفاده از فناوری های نو برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: باید با استفاده از ظرفیت های خلاقانه و فناوری های نو برای بر گزاری باشکوه تر هفته دفاع مقدس اهتمام داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با بیان اینکه راهبرد کلان دشمن این است که دفاع مقدس را تحریف کند، اظهار داشت: تکلیف همه مسئولین در نظام جمهوری اسلامی این است که به تبیین و انتقال ارزش های دفاع مقدس بپردازند.

کاظمی به اهمیت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دست اندکاران این حوزه باید با استفاده از ظرفیت های خلاقانه و فناوری های نو در حوزه معرفی دفاع مقدس برای بر گزاری باشکوه تر این هفته نسبت به گذشته اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها وظیفه دارند برنامه های عمومی هفته دفاع مقدس را پشتیبانی کنند، اضافه کرد: در سطح شهرستان ها هم باید برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس صورت گیرد و همچنین فضا سازی شهری مناسبی در سطح تمامی شهرها انجام شود.

در این جلسه مسئولین دستگاه ها، برنامه های پیشنهادی خود در خصوص برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس را مطرح و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نو برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس

استفاده از فناوری های نو برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس