مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

ورود سازمان بازرسی بر عزل و نصب مدیران سفارشی


مدیرکل بازرسی استان البرز از مدیران دستگاه ها در خواست کرد که شفاف سازی و فسادستیزی در درون سیستم اداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و گفت: برخی مدیران در عزل و نصب های داخلی شایستگی ها را لحاظ نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، محمدتقی حاجی مشهدی، مدیر کل بازرسی استان البرز در نشست شورای اداری شهرستان فردیس که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور  یک سیستم نظارتی و از ابزارهای نظارتی قوه قضاییه است، گفت: نظارت بر  اجرای صحیح قوانین و مقررات و برقراری حسن انجام امور در دستگاه های اداری وظیفه سازمان بازرسی است.

سازمان بازرسی برای ورود به موضوعات مختلف در دستگاه های دولتی، نیمه دولتی، عمومیِ غیردولتی و هر سیستمی که  به نحوی از دولت، بیت المال و بودجه عمومی کمک می گیرد و یا دولت به نحوی بر آن نظارت می کند،صلاحیت دارد.

  وی با اشاره به کمبود نیرو و امکانات لازم برای نظارت بر اجرای قانون در دستگاه ها، شناسایی مسائل کلیدی و دغدغه های عمومی مردم در استان را  اولویت های اداره کل بازرسی استان ذکر کرد و افزود: مقدمه حل مسائل اساسی استفاده از افراد با تجربه و متخصص است.

در حالیکه پاشنه آشیل مشکلات ما این است که افراد باعرضه تر در حاشیه قرار گرفته و بی تجربه ها و غیرمتخصص ها به مسؤولیت می رسند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی بر عزل و نصب مدیران سفارشی

ورود سازمان بازرسی بر عزل و نصب مدیران سفارشی