مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-17سياسي

تاکید وزیر میراث فرهنگی بر رونق گردشگری در نایین


سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور صبح امروز پنجشنبه 26 مردادماه 1402 به شهرستان نایین سفر کرد.

- محمود مدنیان، رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار کرد: به دعوت نماینده شهرستان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای بازدید و بررسی وضعیت آثار تاریخی و صنایع دستی نایین  با هدف برنامه ریزی و اختصاص بودجه برای توسعه گردشگری به این شهرستان سفر کرد.

وی افزود: در این سفر از کاروانسرای بلاباد، بناهای تاریخی، بازار و حسینیه های نایین، بافت تاریخی محمدیه، مزرعه امام، بافران و نمایشگاه صنایع دستی برای بررسی مشکلات پیش رو، بازدید شد.

مدنیان تصریح کرد: در این بازدیدها، از طرف وزیر میراث فرهنگی برای اختصاص تسهیلات به پروژه هتل مشاهیر شهرداری و کاروانسرای بلاباد موافقت ضمنی داده شد.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نایین خاطرنشان کرد: طرح های مرمت بناهای تاریخی خصوصاً آن هایی که در وضعیت اضطراری قرار دارند مثل بازار نایین، ساباط ها، قلعه محمدیه و قلعه رستم بافران و اختصاص بودجه برای پروژه نیمه تمام حمام پنجاهه و ایجاد خانه صنایع دستی در نایین، قبل از سفر به وزیر داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر میراث فرهنگی بر رونق گردشگری در نایین

تاکید وزیر میراث فرهنگی بر رونق گردشگری در نایین