مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-06اجتماعي

کاهش 5 درجه ای دما در دشت کاشان


بنا بر تفسیر نقشه های هواشناسی، دمای هوای دشت کاشان از روزهای میانی هفته جاری روندی کاهشی پیدا کرده و پیش بینی می شود که نسبت به روزهای اوج دما بین 4 تا 5 درجه کاهش داشته باشیم.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: بنا بر تفسیر نقشه های هواشناسی، دمای هوای دشت کاشان از روزهای میانی هفته جاری روندی کاهشی پیدا کرده و پیش بینی می شود که نسبت به روزهای اوج دما بین 4 تا 5 درجه کاهش داشته باشیم.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: کاهش دما با افزایش روزهای ابری و تقویت جریانات همرفتی در بعضی نقاط مرتفع مصادف خواهد بود که احتمال بارش پراکنده از روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به ثبت دماهای حدی در منابع آبی خارجی کشور مثل دریای مدیترانه و تزریق رطوبت به جو و تغییرات جهانی سیستم های ناپایدار کننده جوی، امکان اینکه در دهه آینده شاهد بارش باشیم دور از انتظار نیست.

رییس اداره هواشناسی کاشان با اعلام وضعیت هشدار زرد هواشناسی در مناطق مختلف دشت کاشان، تصریح کرد: رگبار باران، گاهی با رعد و برق، تندباد لحظه ای در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل پیش بینی شده و این پیش آگاهی برای شهروندانی است که نیازمند برنامه ریزی برای فعالیت عمرانی مانند ایزوگام سقف سازه ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درجه ای دما در دشت کاشان

کاهش 5 درجه ای دما در دشت کاشان