مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:112023-08-17سياسي

برگزاری کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدارس و دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر حوزه های گوناگونی دارد و ریشه در فطرت، سنت و عقل بشری دارد، اظهار داشت: حوزه مردم نسبت به مردم و دعوت به خیر و دوری از زشتی ها، حوزه مردم نسبت به مسئولان، حوزه مسئولان نسبت به مردم از جمله حوزه های امربه معروف و نهی ازمنکر به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه قشری که با هر سه این حوزه ها سروکار دارد خبرنگار است چرا که جنس کار در این رابطه مطالبه گری است و خبرنگار دلسوز مردم است و مشکلات مردم را به گوش مسئولان می رساند، افزود: خبرنگار در بین مردم است و می تواند مطالبات مردم را پیگیری و منعکس کند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با تأکید بر مطالبه گری سالم از مسئولان از سوی رسانه ها و خبرنگاران، عنوان کرد: مطالبه گری باید بر اساس مطالعه و عقلانیت باشد.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه مطالبه گری ما باید در راستای تقویت نظام باشد، تصریح کرد: خوشبختانه رسانه ها همواره عملکرد مطلوبی در این رابطه داشته اند و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه درگذشته به علت کرونا، آموزش ها به صورت غیرحضوری برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه تذکر لسانی کاربردی ترین مراحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدارس و دانشگاه ها

برگزاری کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدارس و دانشگاه ها