مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-01سياسي

آزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های خوزستان


در همایش «سفینه النجاه» که با حضور رییس کل دادگستری خوزستان برگزار شد، 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

- ایسنا/خوزستان در همایش سفینه النجاه که با حضور رییس کل دادگستری خوزستان برگزار شد، 40 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

علی دهقانی در آیین آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: با برنامه ریزی انجام شده از سوی مدیرکل زندان ها و مدیرعامل ستاد دیه از ابتدای محرم تا اربعین حضرت اباعبدا.

الحسین(ع)، 72 زندانی جرائم غیر عمد و معسر در قالب طرح سفینه النجاه و با تاسی به پویش به عشق امام حسین می بخشم از زندان های استان آزاد می شوند که امروز شاهد آزادسازی 40 نفر از آنان با کمک خیرین و نیکوکاران و گذشت شکات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی بدهی این مددجویان را بیش از 70 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طبق برنامه ریزی، تا روز اربعین نیز سایر زندانیان مشمول، آزاد خواهند شد.

در این مراسم، معاونین قضایی و رییس محاکم تجدیدنظر دادگستری خوزستان، رییس دادگاه های عمومی و حقوقی اهواز، دادستان مرکز استان، معاون وی و مسئولان اداره کل زندان های استان حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های خوزستان

آزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های خوزستان