مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 17:362023-07-27سياسي

مردم ایران در شب عاشورا اهانت به قرآن را محکوم خواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اشاره به اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک در روزهای اخیر، اظهار کرد: اهانت کنندگان به قرآن با مجوز پلیس و با حمایت دولت های این کشورها به ساحت قرآن جسارت و قلوب مسلمانان و ادیان توحیدی را جریحه دار کردند.

  وی با اشاره به محکوم کردن این فاجعه توسط ملت های مسلمان، علما و دانشمندان کشورهای اسلامی و حتی دانشمندان و علمای غیرمسلمان گفت: ملت بزرگ ایران که همیشه در صحنه بوده و هست، امشب نیز در شب عاشورای حسینی در تمام عزاداری ها و مجالس حسینی اهانت به قرآن را محکوم خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: ملت مسلمان ایران با الهام از امام حسین(ع) که با یارانش در شب عاشورا تا صبح همراه قرآن بودند، همراهی خود با قرآن را نشان خواهند داد و همچنین فردا در نمازهای جمعه، خطبای نماز جمعه و نمازگزاران، قرآن به دست خواهند داشت و نشان خواهند داد که قرآن با دل و جان و تمام وجود ملت مسلمان ایران عجین است.

حجت الاسلام محمودی با ذکر اینکه دشمنان بدانند همان طور که بنی امیه ها و بنی عباس ها نتوانستند نور امام حسین(ع) را خاموش کنند، هرگز نمی توانند نور قرآن را خاموش کنند، عنوان کرد: مردم ایران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در شب عاشورا اهانت به قرآن را محکوم خواهند کرد

مردم ایران در شب عاشورا اهانت به قرآن را محکوم خواهند کرد