مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-17اقتصادي

فعالیت روزبازارها در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش یابد


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت روزبازارها در شهرها و روستاهای این استان گفت: در راستای کنترل قیمت ها در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: در راستای کنترل تورم اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و این استان در مهار نرخ تورم رتبه اول کشور را دارد.

وی با اشاره به تأثیر کالاهای وارداتی از جمله ته لنجی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و قیمت کالاها و خدمات در استان بوشهر باید با جدیت انجام شود و شاهد برخورد قاطع و جدی با متخلفان در بازار باشیم.

استاندار بوشهر بر لزوم اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: بدون اغماض و گذشت باید با متخلفان و سودجویان اقتصادی برخورد قاطع شود.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی شهریورماه امسال نمایشگاه پاییزه در مرکز استان و شهرستان های ده گانه با رویکرد عرضه کفش، کیف، پوشاک، نوشت افزار و البسه با قیمت مناسب راه اندازی شود.

محمدی زاده با اشاره به تأثیر روزبازارها در تنظیم قیمت ها در بازار بیان کرد: روزبازارها در شهرستان ها، بخش ها، شهرها و روستاهای بزرگ استان بوشهر با اولویت صدور مجوز به جوانان متقاضی اشتغال، راه اندازی و فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت روزبازارها در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش یابد

فعالیت روزبازارها در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش یابد