مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-16سياسي

تلاش بیشتر دشمنان باعث افزایش علاقه مردم به اهل بیت شده است


حضور گسترده مردم در تشییع شهدای حادثه حرم شاهچراغ(ع) این پیام مهم را دارد که هرچه دشمنان بیشتر تلاش می کنند میزان علاقه و حُب مردم به اهل بیت (ع) بیشتر می شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: حضور گسترده مردم در تشییع شهدای حادثه حرم شاهچراغ(ع) این پیام مهم را دارد که هرچه دشمنان بیشتر تلاش می کنند میزان علاقه و حُب مردم به اهل بیت (ع) بیشتر می شود.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 25 مرداد در حاشیه آیین تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشان دهنده زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رو در رو با فرزندان غیور ملت است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: قطعا مردم قدردان و حق شناس شیراز و فارس می دانند که با حضور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان چه عبادت بزرگی انجام داده اند.

ایمانیه با بیان اینکه هر کس که امروز در آیین تشییع این 2 شهید که عمری را به عبادت خداوند و خدمت به مردم گذرانده اند، شرکت کرده سعادتمند است، گفت: این حضور گسترده این پیام مهم را دارد که هرچه دشمنان بیشتر تلاش می کنند میزان علاقه و حُب مردم به اهل بیت (ع) بیشتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غروب 22 مرداد، در یک حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، 2 تن از خدام و عوامل امنیتی حرم شهید و هفت تن مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بیشتر دشمنان باعث افزایش علاقه مردم به اهل بیت شده است

تلاش بیشتر دشمنان باعث افزایش علاقه مردم به اهل بیت شده است