مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-24سياسي

کربلا صحنه تقابل بین اهل سعادت و شقاوت بود


کربلا صحنه تقابل بین اهل سعادت و شقاوت بود و توانست عده ای را از منجلاب ضلالت و گمراهی به سمت سعادت رهنمون کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی یکشنبه شب در مراسم ششمین شب محرم در حسینیه شهید حر خسروی گناوه اظهار داشت: صحنه کربلا، صحنه تقابل بین اهل سعادت و شقاوت بود و توانست عده ای را از منجلاب ضلالت و گمراهی به سمت سعادت رهنمون کند.

امام جمعه گناوه افزود: افراد بسیاری توانستند از فرصت حادثه کربلا که یک حادثه انسان ساز و نهضت سعادتمند برای جامعه بشری بود استفاده کنند و به سعادت برسند.

وی گفت: در این واقعه افراد بودند که اگر چه در صف اشقیا قرار داشتند اما توانستند خود را از حضیض ذلت به اوج قله سعادت برساندند.

اما جمعه گناوه بیان کرد: برای بشر سعادتی بالاتر از شهادت متصور نیست و آن هم شهدایی که به تعبیر خود امام حسین (ع) شهدای کربلا از همه شهدا دارای مقام و منزلت بالاتری هستند و یاران امام حسین به این مقام رسیدند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در شب عاشورا مدال افتخاری به یاران و اصحاب خود داد و کلامی را برای ابدیت تاریخ به عنوان حلقه اتصال بین خود و خدا به شهدا داد و اباعبداللَّه علیه السلام در شب عاشورا فرمود: من اصحابی بهتر و باوفاتر از اصحاب خودم سراغ ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربلا صحنه تقابل بین اهل سعادت و شقاوت بود

کربلا صحنه تقابل بین اهل سعادت و شقاوت بود