مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-31ورزشي

سرپرست هیات دوومیدانی اصفهان منصوب شد


سرپرست فدراسیون دوومیدانی کشور، مجید قربانی را به عنوان سرپرست هیأت دو و میدانی استان اصفهان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: اولین اولویت در جایگاه سرپرست، هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و انجام اقدامات لازم جهت تهیه مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت دو و میدانی استان تا 4 ماه آینده می باشد.

وی با اشاره به موقعیت اصفهان به عنوان یکی از استان های شاخص در این رشته اظهار داشت: دو و میدانی یکی از رشته های پرظرفیت و پر مدال است و این خطه با داشتن ورزشکاران خوبی همچون رضا قاسمی، ریحانه مُبینی، فرزانه فصیحی و بهزاد مصطفوی، شانس زیادی برای افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد.

سرپرست هیأت دوومیدانی اصفهان با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت های استان در رشته دو و میدانی جهت توسعه این رشته ورزشی: در گام نخست، کشف استعدادهای جدید و حمایت از قهرمانان و ملی پوشان حال حاضر را در دستور کار قرار داده ایم و در ادامه نیز سعی داریم با برنامه ریزی مطلوب در راستای شناخت زیرساخ تها و سرمایه های انسانی استان در جهت توسعه رشته این رشته گام های مؤثری را برداریم.

وی با بیان اینکه دوومیدانی در اصفهان همیشه جزو رشته ای سرآمد و افتخارآفرین کشور بوده، گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست هیات دوومیدانی اصفهان منصوب شد

سرپرست هیات دوومیدانی اصفهان منصوب شد