مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:412023-08-01اقتصادي

تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار بهره برداری شد


محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام اینکه تصفیه خانه آب شرب دیواندره وارد بهره برداری شد، اظهار کرد: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت 4.

5 هکتار به ظرفیت 250 لیتر در ثانیه احداث و جمعیت 51 هزار نفری شهر دیواندره و 73 روستای مجتمع اوباتو را زیرپوشش قرار داد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: تأمین آب شهر دیواندره پیش از این از گالری های واقع در بستر رودخانه نساره در مساحتی به میزان 5 هکتار و 130 لیتر بر ثانیه انجام می شد.

وی افزود: طی روزهای اخیر پس از بروز چندین مورد شکستگی، کدورت آب در تأسیسات مذکور از حد استاندارد خارج شد و در راستای حفظ بهداشت و سلامت مردم، فعالیت این تأسیسات متوقف و آب وارده به شبکه قطع شد و بلافاصله عملیات اصلاح و بازسازی در دستور کار قرار گرفت،؛ همزمان 11 دستگاه تانکر نیز به صورت سیار به طور مداوم و بی وقفه در حال آبرسانی سیار به شهروندان شدند.

  مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تصفیه خانه آب دیواندره که در حال تست آزمایشی بود با توجه به شرایط اضطراری وارد مدار بهره برداری شد و انتقال آب از تصفیه خانه به مخازن اصلی شهر از طریق خطی به طول 9 کیلومتر آغاز شد.

فرهاد با اشاره به اینکه عملیات شستشوی این خط در حال اجرا است، گفت: این خط 9 کیلومتری طی روزهای اخیر و با تلاش همکاران، شستشو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار بهره برداری شد

تصفیه خانه آب شهر دیواندره وارد مدار بهره برداری شد