مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-06بين الملل

واکنش نبیه بری به هشدارهای امنیتی سفارت کویت و عربستان به اتباع خود در لبنان


رییس پارلمان لبنان در واکنش به هشدار امنیتی سفارتخانه های کویت، عربستان و آلمان به اتباع خود در لبنان گفت: اکنون سه روزی است که «عین الحلوه» آرام است، - رییس پارلمان لبنان در واکنش به هشدار امنیتی سفارتخانه های کویت، عربستان و آلمان به اتباع خود در لبنان گفت: اکنون سه روزی است که عین الحلوه آرام است، پس چرا این بیانیه های هشدارآمیز صادر می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیه بری ، رییس پارلمان لبنان نسبت به صدور هشدار امنیتی سفارتخانه های کویت و عربستان به اتباع خود در لبنان ابراز تعجب کرد و گفت که من از بیانیه سفارتخانه ها متعجب شدم، در حالی که هیچ مسأله امنیتی در لبنان وجود ندارد .

وی که با شبکه المیادین گفت وگو می کرد، افزود: محدود کردن اخطار به مناطق درگیری نزدیک عین الحلوه قابل درک است، اما درخواست برای خروج اتباع از لبنان قابل درک نیست.

نبیه بری در ادامه این سوال را مطرح کرد که اکنون سه روز است که اوضاع در عین الحلوه آرام است، پس چرا این بیانیه های هشدار دهنده صادر می شود؟ بیانیه های کویت، آلمان و عربستان با وجود حکمفرما شدن آرامش نسبی بر اردوگاه عین الحلوه و پس از توافق آتش بس میان جناح های متخاصم فلسطینی در داخل اردوگاه عین الحلوه در لبنان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نبیه بری به هشدارهای امنیتی سفارت کویت و عربستان به اتباع خود در لبنان

واکنش نبیه بری به هشدارهای امنیتی سفارت کویت و عربستان به اتباع خود در لبنان