مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-03اجتماعي

6 سالن ورزشی اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور


اردبیل_مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 6 سالن ورزشی در اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشور در دو رشته والیبال و فوتسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزی سراسر کشور در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال برای پسران از 14 تا 19 مردادماه و برای دختران نیز از 21 تا 26 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری شایسته این مسابقات آبرویی برای اعتلای نام این استان در عرصه ملی و در بین استان های مختلف خواهد بود که امیدواریم به شکل شایسته شاهد برگزاری این مسابقات در اردبیل باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هماهنگی های انجام شده در قالب کمیته های مختلف فعالیت های خوبی برای برگزاری شایسته این مسابقات انجام شده و امیدواریم در یک هماهنگی مطلوب با سایر دستگاه ها بتوانیم این رویداد را با محوریت پاسداشت کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل و به عنوان پایتخت حسینیت برگزار کنیم.

صفری افزود: این رویداد ورزشی در بیش از 6 سالن تدارک دیده شده برگزار خواهد شد تا یک هزار و 700 دانش آموز دختر و پسری که در این رویداد حضور خواهند داشت، بتوانند در بهترین شرایط مسابقات خود را برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سالن ورزشی اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور

6 سالن ورزشی اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور