مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-01سياسي

«برف واژه» در تابستان شنیدنی شد/ یک بداهه نوازی در تنهایی


آلبوم موسیقی «برف واژه» که روایتی است خیالی بر پایه بداهه نوازی سازی تنها، به آهنگسازی و خوانندگی محمدعلی نجف پور منتشر شده است.

- آلبوم موسیقی برف واژه که روایتی است خیالی بر پایه بداهه نوازی سازی تنها، به آهنگسازی و خوانندگی محمدعلی نجف پور منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای پروژه، ماکان صغیری مدیراجرایی آلبوم برف واژه درباره انتشار این اثر گفت: برف واژه ، روایتی است خیالی بر پایه بداهه نوازی سازی تنها، در بستری از مقام اما با بیانی دستگاهی که ریشه ی مقامی آن را می توان در مقام حجاز و مقام های غرب ایران و ریشه دستگاهی آن را در دستگاه همایون و بیشتر گوشه ی بی داد جستجو کرد.

صغیری با بیان اینکه این موسیقی را می توان در دسته موسیقی های آوانگارد جای داد، اظهار کرد: در واقع برف واژه شکلی از موسیقی است که از مولفه های اصیل و منحصر به فرد یا تلفیق های بدیع بهره گرفته و پیشرو به دنبال شکستن مرزها است و فراتر از زمان خود تلقی می شود.

این اثر آخرین تجربه از مسیر فکری آهنگساز آن است که آغاز آن از تک قطعه زمهریر و بعضی قطعات آلبوم فصل سرد به گونه ای دیگر روایت شده بود.

مدیراجرایی آلبوم برف واژه با اشاره به اینکه سرچشمه خلق این موسیقی را می توان در موسیقی کهن و مقامی یافت، بیان کرد: شعر در این اثر همزمان با نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برف واژه» در تابستان شنیدنی شد/ یک بداهه نوازی در تنهایی

«برف واژه» در تابستان شنیدنی شد/ یک بداهه نوازی در تنهایی