مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-01سياسي

سیزده نکته در باره واکنش ها به لایحه جدید حجاب


آیا مواضع رسمی و رسانه ی جریانات و اشخاص علیه نص صریح قانون اساسی و احکام مقدس اسلام از جمله حجاب مستوجب هیچ کیفری نمی شود؟ - فارس پلاس؛ علی شعبانی در یادداشتی نوشت: بعد از انتشار متن جدید لایحه حجاب از سوی مجلس شورای اسلامی  ، واکنشهای مختلفی از سوی طیفهای مختلف نسبت به آن بروز کرد.

روزنامه های غربگرایان را دیروز(یکشنبه ) مرور می کردم .

بصورتی کاملا هماهنگ تیتر اول خود را به مسئله لایحه حجاب اختصاص داده بودند: روزنامه اعتماد با تیتر نگاهی به لایحه حجاب ، آن را مغایر حقوق اساسی ملت برشمرده و روزنامه سازندگی از این لایحه به عنوان نقشه اقلیت  یاد کرده و نوشته که انتخاب نوع پوشش آزادی مشروع است.

روزنامه شرق نیز عکس بزرگ در صفحه اول خود را به شیخ حسین آقای انصاریان (که اخیرا تعریضی به نحوه برخود با بی حجابی داشت) اختصاص داده و روزنامه هم میهن نیز تحت عنوان نگاه واقع بینانه به مسئله حجاب به نقد این لایحه پرداخته و آن را فاقد منطق و به دور از عقلانیت برشمرده است .

از سوی دیگر روزنامه ها و رسانه های مدعی ارزشها یا به این موضوع نپرداختند و یا از زاویه دیگری به لایحه جدید انتقاد کردند.

بعد از این توصیف چند نکته یا سوال مطرح است : اول اینکه چه شده که صغیر و کبیر در اردوگاه غرب دوم اینکه چرا قوه عاقله و مرکز فکر ، سیاستگذاری و اتاق اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزده نکته در باره واکنش ها به لایحه جدید حجاب

سیزده نکته در باره واکنش ها به لایحه جدید حجاب