مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-02اقتصادي

مالیات را از سوءمدیریت بگیرید/ ایران گران اداره می شود


فعالان اقتصادی و صنفی استان فارس در جلسه ای با حضور معاون وزیر اقتصاد رییس سازمان امور مالیاتی، به طرح مشکلات، موانع و دیدگاه های خود پیرامون مباحث مالیاتی پرداخته و راهکارهای خود را برای رفع مشکلات بیان کردند.

- ایسنا/فارس فعالان اقتصادی و صنفی استان فارس در جلسه ای با حضور معاون وزیر اقتصاد رییس سازمان امور مالیاتی، به طرح مشکلات، موانع و دیدگاه های خود پیرامون مباحث مالیاتی پرداخته و راهکارهای خود را برای رفع مشکلات بیان کردند.

چهارشنبه 11 مرداد، روسای اتاق های بازرگانی، اصناف، تعاون، صنعت و معدن و مسئولان انجمن ها و تشکل های مختلف تجاری، بازرگانی، گمرکی و صنفی، در جلسه ای با رییس سازمان امور مالیات، لزوم سوق دادن مالیات از تولیدکننده به سمت مصرف کننده، شفاف سازی محل هزینه کرد مالیات ها، رفع تعارضات و مشکلات در محاسبه مالیات با استناد به اطلاعات مالی و تراکنش های بانکی و لحاظ کردن تورم و کاهش سود از محل فعالیت های اقتصادی درروند اخذ مالیات را خواستار شدند.

معاون وزیر اقتصاد در ابتدای این جلسه گفت: تکالیف مهم و سنگینی برعهده نظام مالیاتی است و باید با احیای درآمد پایدار غیرتورمی، مسیری برای اداره کشور فراهم کند که از وضعیت کنونی اقتصادی عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات را از سوءمدیریت بگیرید/ ایران گران اداره می شود

مالیات را از سوءمدیریت بگیرید/ ایران گران اداره می شود