مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-12سياسي

عکاسان خبری همدان جهادگران بی ادعای عرصه خبر


عکاسان خبری جهادگران بی ادعای عرصه رسانه هستند که آثارشان علاوه بر زینت بخشی به محتوای رسانه موجب غنای بیشتر اخبار می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: نامشان عکاس خبری است، همان افرادی که دنیا را از لنز دوربین می بینند و تمام برنامه های زندگی شأن عجین شده با دوربین است… هفته خبرنگار که می شود، بهانه ای است تا از این جهادگران بی نام و نشان که همواره پشت صحنه های خبری هستند، نیز یاد شود.

از گرانی تجهیزات و پایین بودن دستمزد تا محدودیت های عکاسان خبری عکاس خبرگزاری بسیج در استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش های عکاسان خبری در همدان، اظهار کرد: عکاسی خبری یک بخش جدایی ناپذیر از عرصه رسانه و یکی از بزرگترین بخش های خبری است؛ عکاسان خبری از زحمت کش ترین قشر عرصه رسانه هستند که البته برخی تصورشان بر این است که عکاس خبری کار آسان و تنها یک شات زدن است اما بی شک این عرصه از فعالیت رسانه ای بسیار کار سخت و پر استرس است.

طیبه یوسفی مظاهر ادامه داد: عکاسان خبری از مصائب و مشکلات مختلفی برخوردارند.

امروزه عکاس خبری به دلیل بالا بودن وسایل و تجهیزات و هزینه ها و پایین بودن دستمزد و با توجه به اینکه استهلاکی که از دوربین به جا می ماند بسیار پر هزینه است، در عمل به یک حرفه زیان ده تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسان خبری همدان جهادگران بی ادعای عرصه خبر

عکاسان خبری همدان جهادگران بی ادعای عرصه خبر