مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-30حوادث

عوامل تیراندازی در ارومیه و بوکان دستگیر شدند


عوامل تهدید کننده مردم با اسلحه گرم و تیراندازی در شهرهای ارومیه و بوکان با دستور مقام قضایی و تلاش و پیگیری ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر آذربایجان غربی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این زمینه از دستگیری و بازداشت همه عوامل تیراندازی در شهرک فرهنگیان ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک فرهنگیان ارومیه با هماهنگی منظم بین دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، عوامل تیراندازی و ناامنی در محل با کارهای دقیق اطلاعاتی و پلیسی و طی دستورهای قضایی قاطع، دستگیر و در روند رسیدگی قضایی قرار گرفتند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود، این حادثه بر اثر اختلافات شخصی و خانوادگی بود و هیچ گونه علت دیگری ندارد و دستگاه قضایی کاملاً بر موضوع اشراف داشته و برخوردهای قانونی را با عوامل ناامنی شهروندان معمول خواهد کرد.

عتباتی ضمن هشدار جدی به برخی افراد که با استفاده از سلاح سرد یا گرم آرامش روانی مردم را به هم می زنند، تاکید کرد: در خصوص امنیت مردم هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست و برخوردهای جدی و قاطع با این افراد صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی بوکان نیز در این زمینه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در بلوار ساحلی بوکان (نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل تیراندازی در ارومیه و بوکان دستگیر شدند

عوامل تیراندازی در ارومیه و بوکان دستگیر شدند