مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-30سياسي

طرح «حامیم» به میزبانی دانشگاه آزاد محلات برگزار می شود


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با بیان اینکه طرح حامیم به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد محلات برگزار می شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام جواد افشار نجفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تشکیل حلقه های میانی جریان ساز در جامعه اسلامی یکی از پایه ها و نیاز ایجاد تمدن اسلامی است، اظهار کرد: طرح حامیم دانشگاه نیز با بهره گیری از جوانان انقلابی دانشگاه ه در راستای تحقق همین هدف گام برمی دارد.

وی افزود: یکی از نکاتی که در اتفاقات سال گذشته باید به آن توجه داشت، کار کردن برای جوانان و رفع نیازها و شبهات آن ها بود؛ به همین دلیل با استفاده از طرح هایی از جمله حامیم به دنبال این هستیم که نقاط ضعف را برطرف و به نقاط قوت تبدیل کنیم.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی بیان کرد: طرح حامیم که برگرفته از بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در خصوص راستان تشکیل تمدن اسلامی است، برای دومین سال در این نهاد اجرا می شود.

افشار نجفی اضافه کرد: آموزش های معرفتی، مهارتی و فوق برنامه از موضوعاتی است که در این طرح دنبال می شود؛ برگزاری اردوی وفاق به منظور آشنایی با دانشجویان انقلابی دانشگاه ها، اقدام اولیه در راستای برگزاری طرح حامیم بود که در پایان 165 دختر و 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حامیم» به میزبانی دانشگاه آزاد محلات برگزار می شود

طرح «حامیم» به میزبانی دانشگاه آزاد محلات برگزار می شود