مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-08اقتصادي

آتش در کمین جنگل ها و مراتع کرمانشاه


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش احتمال وقوع حریق در جنگل ها و مراتع استان در فصل گرم سال، از مردم خواست تا مراقبت بیشتری از منابع طبیعی استان داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش احتمال وقوع حریق در جنگل ها و مراتع استان در فصل گرم سال، از مردم خواست تا مراقبت بیشتری از منابع طبیعی استان داشته باشند.

انشاءالله کولانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طبیعت متعلق به همه مردم است و همه برای تامین اکسیژن به این منبع مهم حیات احتیاج داریم، گفت: هر نوع سهل انگاری برای حفاظت از منابع طبیعی دودش به چشم خودمان می رود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش پوشش مراتع و جنگل های استان به دنبال بارندگی های خوب بهاره، افزایش حریق در این عرصه ها را محتمل دانست و تاکید کرد: انتظار می رود همه در موضوع اطفای حریق پای کار بوده و در صورت بروز حریق در سطح منابع طبیعی سریعا موضوع را گزارش کنند.

کولانی با بیان اینکه تا خنک شدن هوا با خطر وقوع آتش سوزی در منابع طبیعی استان مواجه هستیم، از عموم مردم خواست هنگام وقوع حریق در عرصه های منابع طبیعی مراتب را به فرمانداری یا اداره منابع طبیعی و یا پاسگاه های نظامی و انتظامی محل اطلاع داده و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در کمین جنگل ها و مراتع کرمانشاه

آتش در کمین جنگل ها و مراتع کرمانشاه