مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 23:052023-07-23سياسي

مسئله پادگان 07 در صورت مطالبه در سطح ملی پیگیری می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: لازم است در رابطه با پادگان 07 به یک جمع بندی برسید که چه نباشد و چه باشد و هرآنچه از دست ما برمی آید به ما بگویید.

- ایسنا/لرستان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: لازم است در رابطه با پادگان 07 به یک جمع بندی برسید که چه نباشد و چه باشد و هرآنچه از دست ما برمی آید به ما بگویید.

  حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه یکم مردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: روحیه مردانگی از دوره قبل از اسلام در این سرزمین بوده و بعد از اسلام تقویت شده است.

وی ادامه داد: لرستان یک منطقه تمدنی است چون قدیمی ترین لایه های تمدنی در این منطقه بوده است.

خسروپناه بیان کرد: باید بپذیریم شورای فرهنگ عمومی یک قرارگاه است نه یک شورای جلسه ای که گزارش بدهیم که چه کردیم، باید بدانیم چه ضرورتی برای شورای فرهنگ عمومی داریم، باید احساس شود که بودن شورای فرهنگ عمومی ضرورت دارد که برای این امر باید به یک قرارگاه تبدیل شود مانند شورای تأمین و برنامه ریزی انجام و دستگاه ها با آن جلو بروند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قرارگاه باید تنظیم گری کرده و دستگاه ها بپذیرند، دستور و بودجه را از تهران تعیین می کنند ولی شما باید به آن ها بگویید ما در قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله پادگان 07 در صورت مطالبه در سطح ملی پیگیری می شود

مسئله پادگان 07 در صورت مطالبه در سطح ملی پیگیری می شود