مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-30اقتصادي

صدور کارت بلیت های اقشار خاص توسط شرکت بهره برداری مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با بیان اینکه طولانی شدن زمان انتظار افراد برای دریافت کارت بلیت موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است گفت: - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از مهیاکردن زیر ساخت های لازم برای صدور کارت بلیت اقشار خاص در مترو تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با بیان اینکه طولانی شدن زمان انتظار افراد برای دریافت کارت بلیت موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است گفت: صدور این کارت ها تا پیش از این توسط پیمانکار فروش بلیت انجام می شد که به منظور تسریع در روند صدور و افزایش رفاه حال اقشار خاص، ضمن هماهنگی با کمیته هماهنگی و نظارت بلیت الکترونیک شهر تهران، تصمیم گرفته شد تا این کار در شرکت بهره برداری مترو تهران انجام شود.

وی تصریح کرد: با مهیاکردن شرایط سخت افزاری از روز شنبه صدور کارت بلیت اقشار خاص را آغاز کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد دراسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی و تحویل کارت بلیت ها اقدام کنیم.

گفتنی است، مبلغ اعتبار کارت بلیت های تخفیف دار اقشار خاص 300 هزار تومان است و شامل کارت بلیت سالمندان (کارت بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار خاص شامل ایثارگران و خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت بلیت های اقشار خاص توسط شرکت بهره برداری مترو

صدور کارت بلیت های اقشار خاص توسط شرکت بهره برداری مترو