مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-21سياسي

7 تکلیف اختصاصی برای سازمان بهزیستی در جهت گسترش عفاف و حجاب


برنامه های سازمان حول دو محور اساسی برنامه های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه های اجرایی و برنامه های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.

- جانشین رییس سازمان بهزیستی گفت: برنامه های سازمان حول دو محور اساسی برنامه های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه های اجرایی و برنامه های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر جلسه نظارت؛ بازرسی و ارزیابی برنامه های عفاف و حجاب سازمان بهزیستی با حضور رییس، معاونین، مدیران کل و اعضای ستاد اجرایی هماهنگی و ترویج عفاف و حجاب سازمان بهزیستی کشور و بازرسین معرفی شده از سوی وزارت کشور، برگزار شد.

در این نشست که در راستای بخشنامه وزیر کشور و جانشین رییس جمهور در شورای اجتماعی کشور به منظور نظارت، بازرسی و ارزیابی از وضعیت دستگاه های اجرایی در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از ظهور و بروز مظاهر بدحجابی و بدپوششی مغایر با عفت عمومی توسط بازرسی ستاد مرکزی عفاف و حجاب وزارت کشور برگزار شد؛ برنامه های سازمان حول دو محور اساسی برنامه های گسترش عفاف و حجاب در مصوبات 427 و 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی شامل تکالیف اختصاصی دستگاه های اجرایی و برنامه های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب ویژه کارکنان، خانواده های آنان و مراجعین به ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 تکلیف اختصاصی برای سازمان بهزیستی در جهت گسترش عفاف و حجاب

7 تکلیف اختصاصی برای سازمان بهزیستی در جهت گسترش عفاف و حجاب