مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-03ورزشي

اعزام 150 دانشجوی جهادی به بخش محروم میربگ جنوبی دلفان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از اعزام 150 دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع دلفان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از اعزام 150 دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع دلفان خبر داد.

محمدکریم خورشیدوند امروز 12 مرداد ماه در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های استاندار و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان، 150 دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران جمعه سیزدهم مردادماه به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: در این برنامه که در قالب 13 تیم اعزامی خواهد بود، خدماتی از جمله سلامت، عمرانی، کارآفرینی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و دامپزشکی به مردم این منطقه ارائه می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: هماهنگی های لازم برای محل اسکان و اجرای برنامه های خدماتی انجام و این برنامه در راستای برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی که از سیاست های اصلی دولت انقلابی است انجام خواهد شد.

خورشیدوند اظهار کرد: از همکاری بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، اوقاف و خیریه و آموزش و پرورش برای فراهم سازی بسترهای این برنامه تشکر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 150 دانشجوی جهادی به بخش محروم میربگ جنوبی دلفان

اعزام 150 دانشجوی جهادی به بخش محروم میربگ جنوبی دلفان