مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-10ورزشي

واکنش فدراسیون والیبال به تعطیلی اردوی تیم ملی زنان


نایب رییس زنان فدراسیون والیبال در مورد تعطیلی تمرین تیم ملی زنان والیبال به دلیل حضور آنالیزور و مشاور فنی مرد صحبت کرد.

- جی پلاس، مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 8 تا 15 شهریور به میزبانی تایلند برگزار می شود و تیم ملی زنان ایران هم در اردوی آماده سازی این مسابقات حضور دارد اما روز گذشته تمرین زنان به دلیل حضور آنالیزور و مشاور فنی مرد در ترکیب کادر فنی تعطیل شد چرا که به محمد مخدومی (آنالیزور) و امیر حسینی (مشاورفنی) اجازه حضور در تمرین تیم ملی داده نشد.

فریبا محمدیان، نایب رییس زنان فدراسیون والیبال در این مورد به ایسنا گفت: در حال برگزاری اردوی هشتم و متصل به اعزام تیم هستیم.

کادر فنی ما در هفت اردوی گذشته ترکیبی از مردان و زنان بود که با نامه نگاری و هماهنگی با وزارت ورزش و مراجع ذی صلاح این کار را انجام دادیم.

در جلسات مختلفی با حضور مقامات تصمیم گیر حاضر شدیم و در نهایت این تایید را گرفتیم.

او در ادامه بیان کرد: علی رغم جلساتی که با معاونت زنان وزارت ورزش، حوزه قهرمانی و حوزه فرهنگی داشتیم و استدلال هایی که آوریم اما روز گذشته اعلام کردند نمی توانیم از این متخصصان استفاده کنیم.

بنابراین تمرین روز گذشته بهم ریخت و خانم رشیدی سرمربی تیم گفت اجازه بدهیم تمرین نداشته باشیم چون می خواهیم بچه ها را به پیک آمادگی برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون والیبال به تعطیلی اردوی تیم ملی زنان

واکنش فدراسیون والیبال به تعطیلی اردوی تیم ملی زنان