مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 23:102023-07-23سياسي

کمبود زیرساخت برای مناسبت های مذهبی و عزاداری ها در لرستان


این استان با کمبود زیرساخت ها برای انجام مناسبت های مختلف مذهبی و عزاداری ها مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در یک صد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی نیازمند تغییروتحول ساختاری است و برای رسیدن به اهداف متعالی نیازمند تغییرات اساسی هستیم.

مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند ضمانت اجرایی است وی با اشاره به اینکه علم و فرهنگ دو بال برای رسیدن به معنویت و قله های پیشرفت هستند، عنوان کرد: فرهنگ در همه ساحت ها مثل اقتصاد، مسئولیت های اجتماعی جاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فرهنگ مقوله ای است که نیازمند بازنگری اساسی است، عنوان کرد: اگر در اقتصاد، فرهنگ جاری نباشد تبدیل به اسراف و تبذیر می شود، اگر در فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی فرهنگ نباشد جای خودش را به بی نظمی می دهد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی نیازمند ضمانت اجرایی است، عنوان کرد: اخیراً شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از امامان جمعه درخواست کرده که کنشگر و مطالبه گر اسناد بالادستی هم باشند تا در مجلس شکل قانونی و بعد از آن شکل اجرایی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساخت برای مناسبت های مذهبی و عزاداری ها در لرستان

کمبود زیرساخت برای مناسبت های مذهبی و عزاداری ها در لرستان