مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-06سياسي

هیئات با ترویج فرهنگ ایثار مانع گسترش لیبرال ‎گرایی در کشور شوند


اگر امروز فرهنگ ایثار را بخواهیم ترویج کنیم بهترین کسانی که می توانند مروج فرهنگ ایثار باشند همین تشکل های فرهنگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخرین پنل دومین روز از نشست های تخصصی برگزیدگان مهرواره هوای نو که با عنوان نقش بانوان در آینده هیأت در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: امروزه از اصلی ترین برنامه مکتب فردگرایی و لیبرالیسم مادی گرا و فردگرا کردن دنیای امروز است و ترجیح فرد بر جمع را نیز می خواهد به ارزش تبدیل کند.

وی افزود: بعضی از افراد در جامعه برای لذت خود به ناپسندترین عمل نیز دست می زنند و می گویند می خواهیم آزاد باشیم و این حق ما است، رهبر انقلاب می فرماید بهترین راه مقابله با فرهنگ فردگرایی و لیبرال گرایی ترویج فرهنگ ایثار است؛ در این راستا همه اقدامات نمی تواند از طریق بنیاد انجام شود و اگر امروز فرهنگ ایثار را بخواهیم ترویج کنیم بهترین کسانی که می توانند مروج فرهنگ ایثار باشند همین تشکل های فرهنگی هستند.

هاشمی با بیان اینکه می توان با کمک هیأت ها فرهنگ ایثار را در کشور نهادینه کرد ابراز داشت: یکی از ضعف های امروز کشور این است که از خود گذشتگی کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات با ترویج فرهنگ ایثار مانع گسترش لیبرال ‎گرایی در کشور شوند

هیئات با ترویج فرهنگ ایثار مانع گسترش لیبرال ‎گرایی در کشور شوند