مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-10حوادث

انشعابات غیر مجاز موجب تنش آبی در 17 روستای عنبرآباد شده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در خصوص ایجاد تنش آبی در برخی از روستاهای عنبرآباد گفت: علت عمده تنش آبی در 17 روستای عنبرآباد انشعابات غیر مجاز است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان عنوان کرد: 114 روستا در شهرستان عنبرآباد از شبکه آب آشامیدنی سالم برخوردارند و متاسفانه انشعابات غیر مجاز و استفاده غیرمجاز از آب شرب توسط برخی از شهروندان 17 روستا در عنبر آباد را دچار مشکل کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: با انشعابات غیر مجاز پس از کشف، برخورد می شود و تا کنون از 350 فقره انشعاب غیر مجاز، 136 فقره آن به مجاز تبدیل شده و 64 فقره آن از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

 عبدیان با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان آب و فاضلاب در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: برای رفع مشکلات آب در روستاهای دارای تنش، تعداد 8 حلقه چاه حفر و 5 حلقه تجهیز شد که به زودی به بهره برداری می رسد.

 وی اضافه کرد: برای تامین آب پایدار در شهرهای دوساری و مردهک و روستاهای مهتابی، زیارت و پشت کوه دوساری و غیک عملیات عمرانی 7760 متر مکعب مخزن ذخیره آغاز و طرح توسعه و بازسازی روستاها با 7 هزار و 300 متر لوله خط انتقال و شبکه توزیع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات غیر مجاز موجب تنش آبی در 17 روستای عنبرآباد شده است

انشعابات غیر مجاز موجب تنش آبی در 17 روستای عنبرآباد شده است