مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-25اقتصادي

شناسایی انشعابات غیرمجاز گاز در شهرستان های آذربایجان غربی


رییس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز آذربایجان غربی از شناسایی 20 انشعاب غیرمحاز طی سه اول امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل اکبری رییس بهره برداری شرکت گاز آذربایجان غربی، به قانون برخورد با انشعابات غیرمجاز گاز اشاره کرد و گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری با 20 انشعاب غیرمجاز شناسایی و برخورد شد این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد 39 مورد بود.

وی بیشترین تعداد انشعابات غیرمحاز شناسایی شده را مربوط به شهرستان های شاهین دژ و شوط اعلام کرد و افزود: در شهرستان های بوکان، چالدران، اشنویه، نقده، سردشت، تکاب و پلدشت موردی از بابت استفاده غیرمجاز گزارش نشده است.

رییس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز آذربایجان غربی، دلیل استفاده از انشعابات غیرمجاز را هزینه ی بالای صدور پروانه ساخت از جانب سازمان های مربوطه و ساخت وسازهای غیرمجاز و بدون پروانه دانست.

اکبری در ادامه، از 3626 اشتراک پذیری جدید گاز در شهرستان های این استان طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: طی سه ماهه اول امسال، 2169 مشترک شهری و 1456 مشترک روستایی به تعداد مشترکین شهرستان های استان به جز ارومیه افزوده شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل، حدود 400 مشترک بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انشعابات غیرمجاز گاز در شهرستان های آذربایجان غربی

شناسایی انشعابات غیرمجاز گاز در شهرستان های آذربایجان غربی