مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-16اقتصادي

کاهش صید به دلیل نرفتن صیادان به دریا در شب


مدیر کل شیلات گیلان یکی از دلایل این میزان از صید ماهی کلیکا را کاهش صید شبانه صیادان دانست و گفت: شب های دریاروی صیادان 30 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل شده و همین امر سبب کاهش 20 درصدی صید اینگونه از ماهیان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کوروش خلیلی مدیر کل شیلات استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید ماهی کلیکا رونق بسیار خوبی در این استان دارد، اظهار کرد: صیادی و به ویژه صید ماهی استخوانی و کلیکا یکی از مشاغل اصلی مردم گیلان است.

وی با اشاره به صید یک هزار تن انواع ماهی کلیکا در دریای خزر گفت: از اول تیرماه تاکنون این میزان صید توسط 214 صیاد گیلانی و به ارزش 20 میلیارد تومان انجام شده است.

مدیر کل شیلات استان گیلان یکی از دلایل این میزان از صید ماهی کلیکا را کاهش صید شبانه صیادان دانست و بیان کرد: شب های دریاروی صیادان 30 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل شده و همین امر سبب کاهش 20 درصدی صید اینگونه از ماهیان شد.

خلیلی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو کیلکا در بازار های گیلان 30 هزار تومان است، افزود: صید کیلکا به دلیل فصل زادآوری ماهیان حدود 3 ماه تعطیل شده بود، ولی با این حال 214 صیاد با 30 فروند شناور صید کیلکا را دوباره اول تیر ماه شروع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش صید به دلیل نرفتن صیادان به دریا در شب

کاهش صید به دلیل نرفتن صیادان به دریا در شب