مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-06سياسي

نگاهی به «سوران»، قصه مبارزه و میهن دوستی مردم کردستان


مجموعه تلویزیونی «سوران» در کنار پرداختن به برهه های مهمی از تاریخ معاصر ایران، جنبه های ارزشمند دیگری از جمله روایت رشادت های اقوام ایرانی در دوران دفاع مقدس و اقتباس از داستان های حماسی قهرمانان کشور را نیز به تصویر می کشد.

-   ساخت سریالی با موضوع قصه زندگی این آزاده کُرد و روایت جنایات کومله در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب و پخش آن برای اولین بار از قاب رسانه ملی اگرچه با استقبال مخاطبان همراه شده است اما از همان ابتدای پخش زمزمه هایی از سوی حزب کومله و طرفداران آن ها شنیده می شد و این روزها صدای بلند آن ها را در فضای مجازی و رسانه های مختلف شاهد هستیم، اما آن ها از چه چیزی عصبانی هستند؟ عصبانیت گروهک تروریستی کومله از پخش سوران این فضا تنها به توییتر و فضای مجازی محدود نمی شود.

یادداشتی از نادر کیانی سوژه جدیدترین اثر کیانوش گلزارراغب با نام سیطره که به مدت 7 سال در حزب کومله نفوذ کرده بود منتشر شده که در آن از عصبانیت گروهک تروریستی کومله همزمان با پخش سریال سوران گفته است.

کیانی در این یادداشت نوشته است: چرا گروهک های تروریست و تجزیه طلب کُردی خصوصا کومله از پخش این سریال دچار واهمه و وحشت شده و هر بار با درج مقالات و مطالب و خبرهایی در این باب، تلاش می کنند تا به افکار عمومی القا نمایند که این سریال یک توهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به «سوران»، قصه مبارزه و میهن دوستی مردم کردستان

نگاهی به «سوران»، قصه مبارزه و میهن دوستی مردم کردستان