مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-06اقتصادي

اتصال بیش از 2000 فروشگاه لرستان به طرح کالابرگ الکترونیک


سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از اتصال بیش از 2000 فروشگاه در استان به طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

- ایسنا/لرستان سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از اتصال بیش از 2000 فروشگاه در استان به طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 15 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش اعتبار 120 هزار تومانی در طرح ملی کالابرگ الکترونیک، اظهار کرد: در مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی تمامی خانوارهای دهک های اول تا سوم به همراه خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) که در لرستان حدود 305 هزار 407 نفر است و مشمول افزایش 30 درصدی یارانه شدند.

وی افزود: در این طرح یارانه افراد حداقل به میزان 120 هزار تومان به صورت اعتباری افزایش یافته و در صورت افزایش احتمالی قیمت تورمی اقلام سبد، این مبلغ نیز دوباره افزایش خواهد یافت به طوری که پرداختی خانوار تا پایان سال ثابت بماند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به فروشگاه های متصل به این طرح اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون 2338 فروشگاه در استان به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده اند و فروشگاه هایی که متقاضی مشارکت در این طرح هستند می توانند برنامه شما را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند، تصریح کرد: از ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بیش از 2000 فروشگاه لرستان به طرح کالابرگ الکترونیک

اتصال بیش از 2000 فروشگاه لرستان به طرح کالابرگ الکترونیک