مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-19فرهنگي

نمایشگاه عاشورایی با استفاده از هوش مصنوعی در تهران


مجموعه تلفیقی از هنر دیجیتال و نقاشیخط به اسم( با حسین در قرن 21) با بهره گیری از هوش مصنوعی و هنر اصیل نقاشیخط در تهران آغاز به کار کرد.

- خبرنگار باشگاه توانازهرا حاجی بابایی: مجموعه تلفیقی از هنر دیجیتال و نقاشیخط به اسم( با حسین در قرن 21) اثری از روح الله مهدوی و میثم محمدحسنی، که با بهره گیری از هوش مصنوعی و هنر اصیل نقاشیخط خلق شده در نگارخانه پردیس باغ موزه هنرهای ایرانی از 27 مرداد لغایت 2 شهریور به نمایش گذاشته شده است.

نسل جدید مخاطب اصلی نمایشگاه میثم محمدحسنی گرافیست، خطاط و ایده پرداز این مجموعه درباره نحوه خلق آثار گفت: این نمایشگاه کار هنر تلفیقی از دیجیتال آرت با هوش مصنوعی و نقاشیخط است که برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد و ما به مناسبت اربعین این کار را انجام دادیم .

دوست داشتیم برای امام حسین(ع) یک کار غیر مستقیم و مدرن انجام بدهیم و کارمان چیزی باشد که نسل جدید و نوجوانان را در این فضا درگیر کند چون  بیشتر مخاطبان ما نوجوانان و جوانان هستند.

وی استفاده از این هنر را سبک جدیدی از معرفی امام حسین(ع) میان نسل نو عنوان کرد و افزود: زمانی که هوش مصنوعی بسیار فراگیر شد با دوستان جمع شدیم و گفتیم چه کاری می توانیم انجام دهیم که مرتبط با امام حسین(ع) و عاشورا باشد و بعد از هم فکری این مجموعه آثار را خلق کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عاشورایی با استفاده از هوش مصنوعی در تهران

نمایشگاه عاشورایی با استفاده از هوش مصنوعی در تهران