مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-24سياسي

پلیس افتخار انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: پلیس افتخار انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در جمع کارکنان انتظامی لرستان با اشاره اینکه پلیس افتخار انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است، اظهار داشت: پلیس به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پایبند بوده و آن را به گوش و جان تبعیت می کند.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام محرم به این پرسش اساسی که چه باعث شده است که این امام همام و فرزند دختر رسول گرامی اسلام (ص) این گونه به شهادت برسد، افزود: در درون جامعه چه پیش آمده است که این گونه امام و پیشوای خود را به شهادت می رسانند و این برای ما درس و عبرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه اش برای ما درس و عبرت است و ما می بایست از این شکست ها و پیروزی ها درس بگیریم تا دچار گرفتاری و شکست نشویم و به خود و دیگران صدمه وارد نکنیم.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که مردم همیشه به دو گروه تقسیم می شوند، یکی خواص و یکی عوام، اظهار داشت: خواص مردمی هستند که همه حرکات آنها از روی آگاهی و شناخت است، اما عوام گروهی ساده و از روی ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس افتخار انقلاب اسلامی است

پلیس افتخار انقلاب اسلامی است