مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-30سياسي

همایش ملی شیخ شهید می تواند جریان سازی اجتماعی درباره شیخ فضل الله نوری ایجاد کند


دبیر علمی همایش ملی شیخ شهید، بیان کرد: امیدواریم این همایش علی رغم ابعاد علمی یک جریان سازی اجتماعی درباره شیخ فضل الله نوری ایجاد کند و بتواند خواص جامعه و عامه مردم را نسبت به شخصیت شیخ شهید هوشیارتر و آشناتر کند.

- همایش ملی" شیخ شهید" می تواند جریان سازی اجتماعی درباره شیخ فضل الله نوری ایجاد کند ایسنا/قم دبیر علمی همایش ملی شیخ شهید، بیان کرد: امیدواریم این همایش علی رغم ابعاد علمی یک جریان سازی اجتماعی درباره شیخ فضل الله نوری ایجاد کند و بتواند خواص جامعه و عامه مردم را نسبت به شخصیت شیخ شهید هوشیارتر و آشناتر کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق ابوالحسنی در نشست خبری همایش ملی شیخ شهید که امروز 8 مردادماه به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد، تقارن ایام عاشورای حسینی با ایام سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری را گرامیداشت و گفت: شیخ شهید در مبارزه با جبهه غرب گرایان سکولار داعیه خود را داعیه کربلا و عاشورا می دانست و گفته است؛ آن روز فاش بر هجوم بر هلاکت امام مبین کردند امروز هجوم بر اضمحلال کتاب و دین مبین نموده اند .

دبیر علمی این همایش با اشاره به همایش سه گانه شیخ شهید، ادامه داد: در همایش تهران وجوه سیاسی، اجتماعی شخصیت شیخ فضل الله نوری و در قم وجوه علمی، فقهی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی شیخ شهید می تواند جریان سازی اجتماعی درباره شیخ فضل الله نوری ایجاد کند

همایش ملی شیخ شهید می تواند جریان سازی اجتماعی درباره شیخ فضل الله نوری ایجاد کند