مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 05:252023-08-20بين الملل

گنج ارزشمندی که در خانه زیر پا افتاده بود (+عکس)


طبق گفته سییبرسکو، زمانی که مازورک در سال 1988 این مزرعه را در ادمور میشیگان خریداری کرد، در حالی که مالک قبلی مزرعه اطراف را به او نشان می داد، - چشم او به سنگ بزرگ و عجیبی خورد که به عنوان استپ در و برای باز نگه داشتن درب سوله مورد استفاده قرار می گرفت.

این شهاب سنگ در مزرعه ای محلی در آمریکا نقش یک استپ در ایفای نقش می کرد و دهه ها این گونه مورد استفاده قرار می گرفت تا اینکه توجه جامعه علمی را به خود جلب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از sciencealer ، یکی از بزرگترین شهاب سنگ های کشف شده در میشیگان آمریکا، تا هشتاد سال بعد از پیدا شدنش، مورد توجه کسی قرار نگرفته بود و به بی ارزش ترین و پیش پا افتاده ترین حالت ممکن مورد استفاده قرار می گرفت.

این شهاب سنگ 10 کیلوگرمی در مزرعه ای محلی در نقش یک استپ در ایفای نقش می کرد و دهه ها این گونه مورد استفاده قرار می گرفت تا اینکه توجه جامعه علمی را به خود جلب کرد.

مونا سیربسکو، زمین شناس دانشگاه مرکزی میشیگان در سال 2018 و بعد از بررسی این شهاب سنگ گفته بود: فوری متوجه شدم که این شی، یک چیز خاص است.

این ارزشمندترین نمونه ای است که در زندگی ام چه از نظر مالی و چه از نظر علمی در اختیار دارم.

دیوید مازورک، اهل گرند رپیدز میشیگان، از سیربسکو خواسته بود تا سنگی را که او برای سی سال در اختیار داشته مورد بررسی قرار دهد و ببیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنج ارزشمندی که در خانه زیر پا افتاده بود (+عکس)

گنج ارزشمندی که در خانه زیر پا افتاده بود (+عکس)