مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-17اقتصادي

موافقت با 7 طرح گردشگری برای اشتغال زایی در ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تعداد 7 فقره موافقت اصولی برای طرح های گردشگری به منظور اشتغال زایی در ایلام صادر شده است.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعداد 7 فقره موافقت اصولی برای طرح های گردشگری با سرمایه گزاری 200 میلیارد ریال در استان ایلام صادر شده است.

  وی با اشاره به اینکه  با اجرای این طرح ها، برای 29 نفر اشتغال زایی شده است، افزود: این تعداد موافقت نامه ی اصولی در راستای ساخت طرح های گردشگری در قالب سفره خانه سنتی، بوم گردی و مجتمع گردشگری در سطح استان ایلام صادر شده است.

مدیر کل میراث فرهنکی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ادامه داد: تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه های تاریخی و طبیعی از اهداف راه اندازی تأسیسات گردشگری است.

  شریفی خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای حفظ سنت ها،میراث و ارزش های ایرانی اسلامی ازهرگونه سرمایه گذاری که در جهت توسعه و تقویت صنعت گردشگری منطقه باشد استقبال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با 7 طرح گردشگری برای اشتغال زایی در ایلام

موافقت با 7 طرح گردشگری برای اشتغال زایی در ایلام