مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-21اقتصادي

2 اثر تاریخی و با ارزش نهاوند بازسازی و مرمت می شوند


سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند از بازسازی و مرمت کاروانسرای سعادت و حمام بازار نهاوند خبر داد و گفت: این دو اثر تاریخی با ارزش، - ایسنا/همدان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند از بازسازی و مرمت کاروانسرای سعادت و حمام بازار نهاوند خبر داد و گفت: این دو اثر تاریخی با ارزش، با 600 میلیون تومان اعتبار مرمت و بازسازی می شوند.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرمت بناهای تاریخی عمده ترین راه حفظ آثار تاریخی است و در شهرستان نهاوند نیز اماکن و بناهای تاریخی زیادی داریم که بخشی از آنها مرمت و بازسازی شده و برخی نیاز به مرمت دارند.

وی تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی شهرستان از گذشته تاکنون در راستای حفظ بناهای تاریخی با شناسایی این اماکن و ثبت آنها در فهرست آثار ملی میراث فرهنگی نسبت به مرمت تعدادی از آنها اقدام کرده است.

احمدی افزود: از جمله بناهای تاریخی شهرستان که طی چند سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفته اند، چند حمام از جمله حمام حاج آقاتراب و حمام گلشن است که با مرمت آنها به مکانی جذاب تبدیل شده اند.

وی مرمت حمام گلشن را آخرین نمونه بازسازی بناهای تاریخی در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: برای نوسازی و مرمت حمام گلشن که طی سال های گذشته غیرفعال شده و در حال تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اثر تاریخی و با ارزش نهاوند بازسازی و مرمت می شوند

2 اثر تاریخی و با ارزش نهاوند بازسازی و مرمت می شوند