مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:402023-07-25بين الملل

احتمال استعفای دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی


تعدادی از دانشمندان و کارشناسان هسته ای رژیم صهیونیستی از احتمال استعفای خود با توجه به تصویب لایحه برهان عدم معقولیت در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس الاخباریه، اعتراضات به تصویب لایحه برهان عدم معقولیت از سوی کنست رژیم صهیونیستی به یکی از حساس ترین مراکز این رژیم، یعنی مراکز هسته ای اش رسیده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که چندین نفر از دانشمندان و کارشناسان حوزه انرژی هسته ای رژیم صهیونیستی از بررسی گزینه استعفا، در نتیجه تصویب اصلاحات قضایی در کنست این رژیم خبر دادند.

این شبکه صهیونیستی در گزارش خود افزود: این کارشناسان، توانمندی هسته ای اسراییل را به دوش کشیده و مجموعه از دانشمندان را دربرمی گیرند.

بر اساس اعتراف این شبکه عبری زبان، این کارشناسان از چندین هفته پیش، جلساتی را در خصوص بررسی میزان منفعت خدمت به رژیم صهیونیستی با وجود پافشاری کابینه فعلی این رژیم بر تصویب اصلاحات قضایی، برگزار کرده اند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این کارشناسان به دلیل خطیربودن پست هایی که در اختیار دارند و این که می توانند اهدافی برای ایران محسوب بشوند، تحت حفاظت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال استعفای دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی

احتمال استعفای دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی