مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-23اقتصادي

توضیح مدیران آب، برق و گاز البرز درباره چشم انداز 30 ساله انرژی استان


مدیران عامل چهار شرکت توزیع برق، آبفا، گاز و آب منطقه ای البرز درباره سفر اخیر وزیر نیرو و چشم انداز آینده انرژی استان به اصحاب رسانه توضیحاتی دادند.

- ایسنا/البرز مدیران عامل چهار شرکت توزیع برق، آبفا، گاز و آب منطقه ای البرز درباره سفر اخیر وزیر نیرو و چشم انداز آینده انرژی استان به اصحاب رسانه توضیحاتی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه که روز یکشنبه یکم مرداد در استانداری البرز برگزار شد، حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز گفت: ما براساس وظیفه ذاتی مسئول تأمین آب پایدار و با کیفیت برای مردم استان هستیم.

نامداری افزود: وضعیتی که ما با آن مواجه هستیم و باید برنامه ریزی می کردیم عدم زیرساخت های لازم برای تامین این خواسته و افزایش جمعیت و مهاجرت پذیری است.

وی ادامه داد: برای تامین آب در پنج الی شش ماه گذشته چیزی حدود 65 چاه احیا، مهندسی مجدد یا کف شکنی شد و 30 حلقه چاه جدید نیز حفر شد.

این مسئول ضمن عذرخواهی مجدد از قطع آب که در هفته های اخیر به خاطر سیل و قطع برق رخ داد، تصریح کرد: باید برای پایداری برنامه ریزی می کردیم باید به سرعت طرفیت آبگیری تاسیسات تصفیه از آب های سطحی را ارتقا می دادیم و بر همین اساس الان ظرفیت ما 270 لیتر بر ثانیه آبگیری از سد کرج و طالقان افزایش پیدا کرده و به دنبال بحث متعادل سازی و اصلاح ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیران آب، برق و گاز البرز درباره چشم انداز 30 ساله انرژی استان

توضیح مدیران آب، برق و گاز البرز درباره چشم انداز 30 ساله انرژی استان