مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-07ورزشي

ضرر 67 میلیارد تومانی پرسپولیس از دبل قهرمانی!


فوتبال آماتوری ایران که 23سال است ادعای برگزاری لیگ حرفه ای دارد، هنوز با زیاندهی باشگاه ها درگیر است و حتی تیم قهرمان هم نمی تواند از پس هزینه هایش بربیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ یکی از معضلات فعلی باشگاه پرسپولیس پرداخت پاداش و آپشن های قرارداد بازیکنان و کادرفنی پس از کسب دو قهرمانی است.

در قرارداد همه اعضای این تیم بندی وجود داشت مبنی بر اینکه در صورت قهرمانی در لیگ برتر 10درصد قراردادشان و در صورت کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی نیز 5 درصد قراردادشان پاداش خواهند گرفت.

رقم کلی این پاداش ها به اضافه برخی آپشن هایی که در قرارداد ملی پوشان این تیم وجود داشت جمعا به حدود 67 میلیارد تومان رسیده است.

شاید رضا درویش فکرش را نمی کرد که تیمش بتواند دو جام داخلی را مال خود کند و الان شاید پشیمان باشد که چنین بندهایی را در قرارداد همه اعضای تیمش آورده است.

در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این رقم به اعضای تیمش سخت به مشکل برخورده و چاره ای ندارد جز اینکه به سپرده خود که از فروش سهام بوده، دست بزند.

سپرده ای که فصل پیش تضمین چند وام بود و نزدیک به 6 میلیارد تومان در ماه نیز برای باشگاه پرسپولیس سود داشت.

از آنجا که نه فدراسیون فوتبال و نه سازمان لیگ و حتی اسپانسر باشگاه پرسپولیس پاداشی برای قهرمانی این باشگاه در نظر نگرفتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 67 میلیارد تومانی پرسپولیس از دبل قهرمانی!

ضرر 67 میلیارد تومانی پرسپولیس از دبل قهرمانی!